Hahahaha

Myst på med min man :) grisen har varit här och spanat som fan :p och nä din äckliga lilla fjant utan självrespekt,det var inte min karl som rånade luossakonsum,dock vet jag ju att han har mer stake än din sk kille som måste ljuga och manipulera sig genom livet för att överleva,åka på stryk jämt för att han är så jävla stor i käften,vara med andra brudar eftersom som du uppenbarligen inte ger honom Fitta:)förstår att du är bitter,du har det inte lätt här i livet.aldrig funderat på en hjärnundersökning?du är ju totalt jävla sinnesrubbad,fick du för mycket hembränt i nappflaskan som liten eller?:)hahahaha hoff jag är grymt less på dig och dina besattheter.vakna förfan upp och börja inse vad fan du håller på med.du är långt i från frisk iallafall! Och med detta sagt kan du sluta kommentera i min blogg. Gå in på kissies eller nån annans fjortisblogg och apa efter dom istället,för det är väl ändå dina stora idoler som du så gärna vill bli som? Fortsätta mysa med min man ska jag göra nu :) vi hörs! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Therese

Får man vara nyfiken och fråga vem som är så korkad och snoka i ditt liv???? Typiskt människor med dåligt självförtroende.... de finns gott om såna i Gällivare oxå :S

2010-06-02 @ 16:19:37
Postat av: Kicki

Hehe det är en bitter brud som är besatt bara. Hon kanske hittar något nytt offer snart. Får vi hoppas iallafall.

2010-06-03 @ 12:44:43
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0