Godmorgon!

Jag som minsann skulle sova sviiiiiiiinlänge idag, och ingen jävel skulle få väcka mig.
Hahaha, det är ju bra att man då vaknar själv före klockan sju och inte kan
somna om :P

Får kika nyheterna och koka lite kaffe :) I vårt hem ...hem hem hem :)
Vi har ett hem :) Ja det känns som evigheter sen jag hade ett eget riktigt hem....
Vi funderar på att fixa bil och släp så vi kan dra till stan och hämta det sista, det är lite tomt här just nu :P
Vi drog madrassen från sovrummet till v-rummet så vi hade nåt att liigga på när vi kikade tv :D
Höhöö..
Nu ner jag sett fönstrerna ska jag ta och mäta dom...sen sy kappor till dom.
Bliiiir fiiiiiiiint :)

Sen ska jag härma, ja för en gångsskull ska jag också sno nån annans idé...
Iaf så ska jag, framkalla foton, rama in allt i svarta ramar och hänga upp på väggen i hallen..
Såg att min dörrmattas päron hade så i hallen, tyckte det var fint..
Kan man stå och hänga och glo lite om man känner för det..

jaja blev en massa ordbajs det nu, jag återkommer sen.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0