Fint i byn.

Slängt upp ögonlocken för några minuter sen.
Ligger och kikar lite FB, ska väl glo runt lite också, men först
ska jag slänga på kaffe så man vaknar.
Annars är man inte riktigt som man ska vara :P höhö.

Toffe ligger bredvid och snarkar i vanlig ordning.
Han ser verkligen ut att njuta när han sover...skojar inte... hahah ;)
Min sötis!


Mer då?
Ska hämta min dator från stan nån dag också, ska skicka
in lite bilder på framkallning.
Jooooo...sen tömma alla bilder på skivor..
Känns som att allt kommer haverera inom en snar framtid...
Kan va fint om man sparat alla minnen då ...

Nåjåååjåååå...nu ska jag göra kaffe!

Vi hörs senare!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0