.........

Fann ingen ro till att vila, istället skruvade jag ihop bordet (för hand) och började slipa och måla det,
så nu står det och torkar, färgen torkar ganska snabbt så ska dra det sista varvet snart :P
Nu är det baaaaara tre stolar kvar att slipa och måla....hoff dom där pinnstolarna suger ju snopp.
Jaja, blir fint iallafall .....förhoppningsvis.

Snackade med min DörrMatta också, vi kom fram till att det hade varit fint att ta till flaskan en sån här fin dag.
Men inte det heller kan man ju göra, jämt...
Istället sitter vi på olika orter och tråkar :P
Eller jag har det ganska skönt här, bara jag och TarZan :)
Lyssnar min musik för en gångsskull! :)


Jo så att så är det.
Ska fortsätta med mitt målande, så man blir klar nångång.
Kanske jag kan skriva hit att det är färdigt....nångång.
Yes yes.

Vi hörs!


Toffifi ute på gården igår.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Konstigt att vi ändå inte gör det, i arbetslösa/vikarierande knarkare ? Trodde ändå det var våran grej ;b

2010-06-12 @ 21:39:36
Postat av: Kicki

Ja , jag satt faktiskt och funderade på det själv :P knarkare, arbetslös/vikarie, mental/psykfall, vad var det mer ? ;)

2010-06-12 @ 21:45:14
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Säkert en massa mer, kärt barn har många namn ;)

2010-06-12 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0