DETTA FÄLT MÅSTE FYLLAS I

Hoff kan inte min make vakna nu!
Kan ju inte göra nåt..eller jo det kan jag visst, men jag vill ju inte leva oooooom!
Han kanske är aptrött! :P

Snackat med min DörrMatta för ett tag sen<3
Alltid lika trevligt, blir fjäsk på hög nivå nu utav mig Tina när
du ska flytta ;b Du vet så jag får alla dina snygga grejer du absoluuuuut iiiiiinte vill ha! ;)

Hehehehehehe.

Blir iallafall DollarStore inom en snar framtid. Där hittar man då allt.
Till ett bra pris :) Tycker jag iallafall. Jo helt klart.

Ska kika efter kakeldekor, fanns några fula blommor eller vad det nu var på kaklet här i köket, men
dom var inte i min smak :P
Förlåt Patte och Ia:b ifall det är ni som satt upp dom :P Det var säkert fint när ni bodde här :)
Hehe.

Jaja nä man skulle ta och skaffa sig en liten sån där usb-grej så man slipper kablar och grejer...så man kan lägga in bilder, just nu har jag då inga nya...

Ni får kolla på gamla.


Närsynta bofinken Knut.

PS. Grannarna var faktiskt trevliga ;) DS Haha!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: ia

haha de var vi som satte upp dom!

Och de var faktiskt snyggare än att de bara var vitt där :D

2010-06-05 @ 02:49:34
URL: http://livetenligtia
Postat av: Kicki

Haha oj :p ja toffe tyckte dom var fina, men dom föll inte riktigt i min smak :P kan tänka mig att det sett bättre ut om vi haft möbler, men dom får vi först nästa vecka :d haha,,,sen blir det svart kakel :P

2010-06-05 @ 14:57:01
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0