Ja voi herra!

Jag har i princip sovit i två dagar tills nu.
Det är fan nåt fel på mig.
Imorn får dom då kolla mig ordentligt, annars går jag fan inte därifrån!
Pratade med min hjärnis som gick in i min journal och
såg att dom skickat hem mig från sjukan med för högt infektionsvärde!
Vafan är det för jävla sjukvård vi har här egentligen?

Men det är ju inget nytt att dom inget kan...
För det första har dom skickat hem mig utan behandling och för
det andra kunde dom inte ens skicka en remiss till den läkarn jag ska till imorn
utan jag fick själv ringa och boka tid!
Jävla idioter.

Jaha mer då?
Ska natta hos mamma i natt så jag vaknar i tid imorn.
Finns en risk att man vaknar tio på kvällen om man nattar med
älskling :p haha.

Tänkte även fylla i min tatuering idag, men får se vad det blir av det då..
Verkar ju inte komma nåt svar från det hållet heller....

Nå ska ta en kopp kaffe med mamsen.
Hörs sen!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0