HSAN-anmälan.

En sådan ska jag göra!
Dock måste jag hitta någon med skrivare så jag får
ut blanketten.
HSAN = Hälso- och sjukvårdens ansvarsnämd.

Tänker inte ta sån här skit mer.
Inte bara jag som har/haft liknande problem, finns många
andra, men ingenting händer om ingen anmäler...
Så ju fler som anmäler , desto mer klagomål och på så vis
kanske dom börjar förstå att göra sitt jobb.
Så som det ska utföras.

Jag har försökt allt, jag har ringt, ringt, ringt, ringt, skällt ut ett otal människor,
mailat, ja jag har gjort ALLT jag kan...men ändå händer ingenting.

När mamma vaknar ska jag ta och ringa nästa samtal.
Lär dom få höra på ett och annat också.
Spelar ingen roll om det är "budbäraren", dom har också ett ansvar.
Denne person skulle kontakta mig och min KP förra veckan angående mitt intyg
, men fortfarande inte gjort det.
ANSVAR ANSVAR ANSVAR.

Fan man blir ju sinnesrubbad om inte annat, när
man jämt får tampas med dessa jävla problem.

JA DET VAR ETT JÄVLA GNÄLL!

Hejd å!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0