Hohojaja!

Sitter fortfarande hos Towis :)
Hon läser ur en bok som jag fick utav min gamla granne :P
HAHA!
"Konsten att bli en fulländad DEPPARE".
Måste ju vara en skämtbok :D

Ikväll blir det att dra ner till Lompis och sova med
Toffifi.
Känns ju konstigt att sova ensam, nog för att jag sovit med mamma,
men ändå :P



Första gången vi sov
tillsammans;) Nångång i somras...


Hoff vad jag känner mig konstig...
Inge kul ju...
och JA jag vet att jag gnäller mkt, men vad ska man annars göra ? :P haha!
Hoppas på en diagnos nu på fredag, annars åker jag fan till Sthlm och ber
dom undersöka mig där. Där hittar dom garanterat felet....


Jaja men vi hörs väl imorgon...
Kommer väl nya klagomål då :P höhö.

BTW nu har jag snart varit nykter en månad :P haha
Det går framåt! :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0