Godafton!

Har inte haft tid att uppdatera här idag :P
Jag och Gullis har haft fullt upp med våra cafeér ;P HAHA!

Bara suttit inne hela dan igen, inte orkat eller haft lust att
gå ut nånting när det är så jävla kallt.
Det hade inte gjort nåt ifall det blev liiiiiite varmare iallafall....

Imorn ska jag iallafall förbi min älskade mamma och säga hej
och hämta mina mediciner för min mentala hälsa ;)
Jag är ju som sagt ett mental/psykfall ;)
Sen ska jag äntligen få träffa mannen i mitt liv!

HERR KRISTOFFER FREDRIKSSON! :) <3<3<3

Well...har nog inte desto mer att tillägga just nu.
Blir nog en vecka med få inlägg bara så ni vet...
Jo...
Inget ni dör av....

JAJA.



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0