....................................

Nåjo, suttit här och degat bara, kollat lite tv mellan varven och sånt.
Conny ligger och snarkar hör jag :P
Tror Gullis kommer hem snart så slipper man va heeelt alone igen :P
Höhö.

Spelat alla dom där nördspelen på FB, man är ju som besatt.
Men det kan ju säkert också vara kul det ...jo eller nåt.

Skickade iväg ett mail till enhetschefen, men har fortfarande inte fått svar.
Mailet har väl kastats i papperskorgen direkt det slank in i hennes mailbox....
Inte vet jag...men är tydligen inte bara jag som har problem med dom där..
I flera år nu...vet inte hur många utskällningar dom fått av mig under alla dessa år :D
höhö.

Hoff jag saknar min man så förjävla mkt!
Kanske kommer han till stan på lördag iaf :)
Åh vad jag ska kramas med dig då min lilla Toffe(l) ;)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag vill ha en kamera, ge mig?!?





PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0