:)

Käkat mammamat, korvstroganoff och ris :)
Gott!

Ja herregud, så fort man kommer in till stan får man veta att man blivit anmäld igen????
Likaså min bror och några kompisar....
För vad?
Nå denna stackars människa påstår att vi hotat henne?
Det roliga är att det inte är sant, och jag har förfan inte ens varit i stan på en vecka!
Hon vill väl ha ut pengar eller nåt ?

Dessutom går den här personen runt i stan och sprider massa
falska rykten om oss och hittar på och ljuger om saker och ting.

Jag är så jävla less, så var beredd på en motanmälan för det finns
mycket att anmäla dig för också.
Så är det.

Kul att bli anmäld för något man inte gjort.
Haha ja det kan inte vara lätt.

Idag har jag även fått datum för när jag ska inställa mig också.
1a mars blir det.
Och det blir på Ljustadalens anstalt som jag skrivit om tidigare.

Nä nu ska jag ta det lugnt en stund, sen ser vi ju vad man hittar på....

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: E

ja gudars vilken människa de där är. psykfall nr ett. hon kmr nog inte långt med vad hon än försöker med. Hon är inte direkt känd för att vara den trovärdigaste personen i stan.

2010-01-12 @ 10:15:31
Postat av: Kicki

Hehe, men människan verkar ju tro att detta ska gå hur långt som helst.

Nå det är bara försöka :D

2010-01-12 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0