5 saker du inte visste...

Om mig :P  (Har inget annat för mig)



  • När jag var 3-4år fick jag hjärninhinneflammation och var dööösjuk!
  • Flyttade från mamsen när jag var 16-17 år.
  • Mitt första jobb fick jag som 14åring i Kyrkan :D HAHA!
  • Jag är född i Uppsala.
  • Jag äger omkring 40-50par skor, om inte mer ;)

Ja det var det, inte vet jag om det var så intressant, men tiden gick ju iallafall :D

Jag vill gå och sova, men kan inte slita mig riktigt än, måste fixa alla spel
på fejjan och sånt :D
Kolla runt lite, snoka och sånt där kuligt ni vet ;)

Mamsen skulle följa med till läkaren imorn, och se till så dom tar alla prover och gör rätt
denna gång ;)
Nog för att jag hade klarat av det själv, men känns tryggare att mamsen är med, för när hon är med brukar det hända saker och ting. :P

Jaja, ska väl inte tråka ut er längre med mitt skitsnack.
Hörs väl imorn I guess!


Natti natt och sov gott! Det ska jag ! :)


PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer
Postat av: peka

Det är alltid bra att ha med sig nån om man själv glömmer att fråga/säga nåt eller inte vågar :P Jag har med mig Dalle så ofta det går.

2010-01-15 @ 22:27:17
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0