Life´s a bitch, then you die.

Ja vad ska vi skriva hit ?
Jag orkar inte engagera mig just nu.
Mina tankar är hos Anneli och hennes anhöriga, för det mesta faktiskt.
Jag har tittat tv...men ändå inte...Toffie har snackat i massor....dock har jag
bara hört något i bakgrunden...jag har alltså varit helt off idag.
Pratat lite med Hannah, jag hoppas tösen och dom andra fått sig lite
sömn nu.
Allt känns som en konstig dröm bara.....tyvärr är det verklighet...
Sov i ro lilla Anneli <3






Mer då?
Jag vet inte...när nåt sånt här händer börjar man fundera...
efter alla dessa år VET jag att livet suger hårt ibland, men det som inte dödar dig,
det härdar dig ...brukar man ju säga...och det stämmer.
Jag har accepterat livet och dess motgångar. Idag tar jag en motgång med en klackspark.
Hade jag haft förmågan att hjälpa alla som lider av psykisk ohälsa, hade jag gjort det,
men jag är bara jag, ingen superwoman direkt...


och med dessa tankar....ska jag fortsätta glo på tvn......


PÅ ÅTERSEENDE!






Kommentarer
Postat av: Hannah

Sömn, det finns inte ens.. Hur ska man kunna sova liksom?! Det går bara inte.



Tack för att du finns, Kicki <3

2010-12-28 @ 03:10:28
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack själv Hannah <3

2010-12-28 @ 12:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0