Ständig olycka...

Gokväll!


Till råga på allt, går bankomatkortet sönder...denna ständiga otur, när
fan ska det sluta?
Punktering, virus, krämpor, kort som strular...osv osv osv....
OCH VARFÖR JUST NU ? Antar att vi inte varit "snälla" i år eller nåt..
Måste vara nåt sånt...inte fan vet jag..

Sen har jag fått skumma kommentarer från andra länder i bloggen..
Hur fan har dom hittat hit?
Skumt som fan .. . .


Blir inga bilder heller i bloggen nu när vår egna skitdator inte fungerar...
Och bilder från kameran is jag inte föra över till denna dator då det inte
ens är vår...yeee...


Nåjo,...annars då ? Har ni vart snälla i år eller ?

Äh...ska fortsätta kolla den här skitserien på fyran...



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Peka

hmm..det var ju nån som skrev för nån dag sen att hon hade fått massa konstiga kommentarer på engelska (på gamla inlägg)..måste va nå lurt med det där.. men nu minns jag fan inte vem det var..eller har du skrivit om det tidigare?

2010-12-20 @ 22:18:44
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Låter fan som samma, för det är bara på gamla inlägg dom kommenterat...

Säkert nå jävla virus skit igen..hoff..

Har då raderat dom..

2010-12-20 @ 22:33:25
Postat av: Marro

Det var Frida som skrev det in sin blogg, det måste nog vara samma..

2010-12-20 @ 22:43:30
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0