Min tidiga julklapp! :)

Idag mina vänner, mår jag bättre, smärtan har lagt sig lite.
Finns kvar, men behöver inte ligga i sängen iallafall :P
Intressant, yes så klart.

Nå vad har hänt då ?
Jag har rört ihop alla dar nu när jag spenderat en dag i sängen.
Hel sjukt :p

Undra om det var igår eftermiddag när värken lagt sig jag och svärmor var in på
skoaffären här i byn?
Tror nästan det :P
Kolla här iallafall, dom har varit ute länge och jag har retat farsan för sina, nu har
jag fått ett alldeles eget par ;P



Ett par snow joggers!
Haha fyfan jag gillade då dom, söta när jag har så små fötter,
och DOM VÄRMER! Sköna att gå i osv osv osv :)

Tyck vad ni vill, dom är fan snygga! :)
Hehe.



Mer då ?

Svärmor var på besök nyss med en KBAB gubbe, han tyckte också att det fungerar
lite dåligt det här med hyresgäster och bostadsförmedlingen, han påpekade
även att han lagar och fixar till det mesta själv där hemma :)
SKön gubbe! :P


Yeeeeejj, nu ska jag dricka kaffe och snöa runt, hörs snart!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Gullis

hahahaha fy fan vad snygga skor grymt avis ;D ja dom där skornA äger helt klart det är du det där kicki <3

2010-12-12 @ 20:33:02
Postat av: Kicki

Hahahahaha ;b

2010-12-12 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0