Massa strunt...

Dricker kaffe och sorterar bilder i olika mappar, men det
var fan asjobbigt så tog en paus :D
Lyssnar även på Krister i P3...rätt kul, handlar om vad folk är beroende av :P
Inte nu av narkotika, alkohol och sånt, utan konstiga grejer :P hhaha
Yeahyeah, jävligt kul att lyssna iallafall!


Var förbi på Apoteket också, jag är nog stammis där tillsammans
med byns pensionärer :D
Känns som att jag springer där förjämnan!
Nånå, så är det när man måste byta mediciner stup i kvarten för att
dom inte biter på en...


Jaoo...jag ska väl fortsätta här med nåt vettigt...typ...dricka kaffe.....
Vi hörs!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Elin T

Men schysst farsa i Krister då... "när mina barn bygger lego blir det så fult så jag bygger först och sen får de leka" :-p

2010-12-08 @ 19:31:27
Postat av: Kicki

Haha ja jävla mongo :b

2010-12-08 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0