Jag vill pyssla!

Tog en skön dusch, for sedan på OK, postade brev snackade samtidigt i
tele med Tinko, glömde Apoteket, så fick gå ut igen ....tur
att man har bil och iaf en stolpe så man kan ta den
när det -29,1 grader utomhus...


Såg nån fet eldsvåda vid OK också, har inte hört nå sirener än
så det är väl nån som har majbrasa , synd bara att maj månad
varit för länge sen ;) Höhöhöhö


Nu sitter jag här, dricker kaffe och lyssnar P3,
jag älskar att lyssna radio!! Rogivande som fan!

Är även på pyssel humör, vill måla och kladda lite,
men alla mina målargrejer är ju förfan i Sthlm och
vid detta laget lär dom vara förstörda :(
Måste inhandla nytt. Färgpennor och hela köret, ni vet :)
Ska kolla på Dollar, jag, svärmor och mommo ska dit på onsdag :)

Ska hitta på nåt tror jag :) Vi hörs sen!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0