Helt slut!

Jag och svärmor har städat hela dan, tack som fan svärmor!<3
Uppskattas mycket!<3<3<3


Jag är helt slut i rygg och fötter, ryggen tar fan livet av mig snart...
Inte mycket jag kan göra innan det börjar värka...
Tänkte väl börja simma hade jag tänkt, gick ju på sån där sjukgymnastik i nåt år,
men det blev inte bättre...
Dock blev det ju en aningens bättre efter min andra operation...men inte helt bra,...
Ja ni fattar säkert.........

Tänkte rulla köttbullar idag, men jag orkar fan inte, så det ska jag göra imorn:)
Sen ska jag och Toffie kolla bingolotto , uppesittarkväll you know :D

Yaaooo..men ska ta en kopp kaffe nu :)


:D



PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0