Att sova eller inte sova, det är frågan.

Godmorgon på er mina kära läsare!


Vaknade vid sextiden av att jag var iskall på ena sidan av kroppen,
och att Toffe satt och muttrade på sängkanten, antar att hans klocka precis ringt :P
Gick upp för att ta ett bloss, men när jag sedan gick tillbaka till sängen
ville aldrig sömnen komma igen, så klev upp, Toffe åkte på jobbet, kände då
att jag kanske kan sova nån timme till iallafall...

Nåjo, släckte alla lampor igen och gick och la mig...
Men likförbannat somnade jag inte...legat från sjutiden tills typ nyss och
försökt sova , utan att lyckas :P


Så nu är jag uppe, ska koka lite kaffe, sen blir det väl att snöa
lite här på datorn, sen ska jag ringa lite samtal , såna där
tråkiga och jobbiga samtal..men men , det måste göras :)

Här är förresten vykortet jag fick igår ;)

Grymt snyggt!

Nåväl, jag ska ta och göra det där kaffet....återkommer snart!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0