Tjo bre, vad händer yao ?

Vaknade ovanligt tidigt idag.
Gick och la mig rätt sent, vid tre ungefär.
Hittade Degiz utanför, men han vägrade komma in pga att Skrutten också var närvarande :P
Dom satt och glodde på varann och gjorde massa konstiga ljud, försökte få in min katt, utan att lyckas,
väntade ett tag, gick ut igen, då satt dom fortfarande och glodde på varann och gjorde konstiga ljud :P
BLev less, och tog Degiz under armen och gick in, bad Skrutten också komma in, men han
stack hemmåt istället :P

Nåjo värsta kattinläggen har jag börjat med, men vadå ?
Finns ju tusen bloggar som handlar om barn, barn barn barn barn barn, osv osv..
Nåt måste ju jag också få skriva om :b

Yäää..

Nå kaffet är igång, jag är i gång, ska börja städa här :P haha.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0