Snodde av Tinko, i brist på annat.





Är du kär? Yeps!

Är du en sportfåne? näääää

Är du likgiltig? ganska ofta...

Är du röksugen? Typ inte så ofta nå mer iallafall..

Är du rik? Jag har det jag behöver :)

Är du fattig? Nej

Är du trött? Just nu iallafall.

Är du shoppingsugen? 24/7

Är du töntig? Klart som fan!

Är du ressugen? Lite kanske ;)

Är du skolsugen? Njaaaee...hade vart kul att börja plugga igen faktiskt :P

Är du irriterad? Nja..lite kanske..mest av värken..

Är du festivalsugen? Icket just nu!

Är du alkholsugen? Nej

Smeknamn? Kicki, KikZon, Kärringen, Psykfall, Grisen...osv osv osv;)

Bästa åldern? När man var en liten sprätt på 2 bast...

Höstens accessoar? vem bryr?

Hur många timmar sov du inatt? säg det ...

Vilken film såg du senast? Minns inte...

Vilken internetsida besökte du senast? Facebook

Vad sa du senast till vem? Vad ska vi äta? Till Toffie.

Vem fick du senast sms från och vad stod det? Starboy :)

Vad ska du göra idag? Städa, byta sängkläder och kanske kocka lite ..

Hur många snälla känner du? Det är väl en drös :)

Vad såg du senast på tv? nyheterna!

Vad är det för märke på din dvd-spelare? nå skit märke..

Senaste köp? säkert något onödigt iallafall

Vad har du dåligt samvete för? att jag är som jag är ibland...

Vad har du för skor? En massa olika, men på mig har jag inga...just nu

Vad har du på dig nu? Mjukisar, mössa och fleecetröja.

Vilken musik har du lyssnat på idag? Lena PH <3

Skulle du säga nej till sex idag? Jo faktiskt.

Är du vegitarian? Nääää

Vad heter dina kusiner? För många för att skrivas ner...

Är du feminist? säkert

Vad drack du senast? kaffe<3

Gillar du att laga mat? ibland, beroende på humör..osv.

När sjöng du senast? Idag i bilen.

Håller du det städat? Typ jämt...nästan.

Vad gör dig lycklig? Alla människor som finns i mitt hjärta<3 Plus mina katter<3













Nåjo det var det, nu ska jag fortsätta plocka här lite :)
Vi hörs sen :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0