Sluta röka?!?

Vart och hämtat posten, inget utav värde där.
Väntar på paketet från Jotex ska komma :)
Ska bli nice:)

Kom även på att mitt ciggpaket har räckt nu i tre dar, och än är dom inte slut,
kanske lika att man slutar helt ?
Börjar snusa igen.
Känner att jag är mer sugen på att ta en snus ibland, hellre än att tända en cigg...
Ja det säger väl allt...när man är ute på kröken röker man ju lite mer...
Men nu för tiden krökar man ju inte så ofta heller, vilket är bra :)




Kanske börjar bli vuxen jag med, vem vet ? höhöhöhöhöhö

Yaaaooo...ska ta tag i den där disken här snart också, hoff jag hatar verkligen att diska,
undra om man ska investera i en diskmaskin, en sån där liten jävel...

Nä ska fortsätta här..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Diskmaskin är värd varenda liten krona!

Och ja, sluta röka. Säkert lite bättre att snusa än att röka :)

2010-08-12 @ 22:36:22
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0