Sitter här igen :b

Precis kommit ut ur duschen, Toffie kollar tv och jag sitter här och flummar i
vanlig ordning:)
Finns ju som inget annat att göra, dom senaste dagarna har man varit rätt så matt
så man inte har idas göra något, men nån dag ska man väl få tillbaka orken igen ;b
Hade varit fint om det var typ onsdag imorn, men såklart är det bara måndag,
jag brukar inte längta hem från Sthlm, men det är helt annorlunda nu,
nu bor jag i byn och nu har jag ett hem! Ett eget hem!:)
Och mina små kissebabusar väntar på sin mamma:)

Tänkte gå ner och köpa honung och dricka lite te, har hört
att det är bra när man har ont i halsen....eller nåt.
Glott i arkivet på gamla bilder :P
Kul och se hur man förändras och sånt :)
Som den här bilden är från förra sommaren ;


Blont och rätt så långt hår.

Och nu ser man ut så här;


Förhoppningsvis tar det inte länge till innan håret växt ut så jag får fast det
i en tofs iallafall, jobbigt när man inte riktigt känner sig som sig själv när man inte
har det hår man brukar ha:P

HAHA det där blev invecklat :P
Vi skulle ju fixa håret , jag och Ella, men det har alltid kommit något emellan och nu snart
ska jag ju åka hem, får väl bli nästa gång jag åker ner :)

Jaja, nu ska jag glo vidare, höres!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Okej! Nej jag tråkar bara :(

2010-08-01 @ 22:41:12
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0