Retar gallfeber på min man.

Haha, är grymt rastlös så har hållt på reta Toffie, kittla honom och sånt
där annat kuligt som man brukar göra ;b höhöhöhö
Nyss precis kom han med en fantastisk idé!!! För första gången på länge! ;P
Vi ska mysa och käka tacos i helgen :) Yeeeah, blir fan fint!

Får se då när man ska åka in till stan, hade behövt uträtta lite ärenden.
Flyg och hotell ska bokas i helgen iallafall när Tinko kommer förbi :)
Jävlar längtar sjukt mycket till november nu !!!!!
<3<3<3



Igår provade jag lägga håret i en snodd, haha lyckades få in en minitofs iallafall ;)
Grymt gulligt!
Snart kanske man kan gå utan mössa igen :P
Nog för att jag använder mössa rätt ofta ändå fast jag har hår, men ändå :P


Hade inte gjort något om det blev i denna längd iallafall....

Tycker jag mest skrivit massa ointressant skit idag, så ska avsluta nu och fortsätta kolla
Rena Rama Rolf med min man :)

HÖrs sen!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0