Ointressant inlägg del 5.

Undra hur många delar det blir ?:P

Nå kommit tillbaka hem till byn igen för ett litet tag sen,
lillebror följde också med, vi ska ju till stan och hämta svärmor imorn så..
Kanske hinner jag träffa min Tinko<3 då, börjar bli jobbigt att vara
utan mitt BLAD;b <3<3<3

Var och ombesiktade bilen, och den gick igenom, Toffie fick tillochmed
beröm för bromsslangarna, dom var perfekt ditsatta osv osv :)
Min man , han kan :D

Här är förresten lillebrors present från mig och Toffie, ett par jeans;


Fram


Bak


Sen for vi på Empes och käka, jag skulle börja beställa Big Mac :P
Kom på sen att jag inte var i Sthlm längre:b höhö.
Brukar inte va så mycket för hamburgare mer än i fyllan, men
nu när man varit borta ett tag, så var det faktiskt gott med en EMPES-burgare:)



NÅväl, jag ska ta och diska lite, och städa upp här, jag återkommer senare :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0