Ointressant inlägg del 2.

Roat mig med att sortera dvd-filmer efter färg och radat upp dom perfekt.
Börjar funderar på om jag kanske lider av nån sorts psykstädmani???
Har alltid velat ha rent omkring mig, men nu är jag extrem!

Jag får panik, och då är jag seriös, panik och ångest om jag tycker det är stökigt,
eller om saker står på fel plats, eller om Toffe rör i nåt och inte lägger
tillbaka det dit jag vill att det ska vara....eller om nån varit här och lämnat något som jag tycker är fult och det
ligger framme....gaaaaah...
Alltså, det första jag gjorde när jag kom hem var att ta av skorna sen
började jag plocka och ha mig...
Jag måste fan vara sjuk! :P hahahah

Nog om det, nu ska jag smsa min man!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0