Mycket tjockissnack nu...

Nutriletten var ju såklart slut!
Men öste på med nudlar och tonfisk, det är väl också nån sorts diet,
kan ju inte va mycket i det man blir fet av iallafall.
Så det blir det att äta dom närmsta veckorna...kanske lite enformigt, men det är
rätt gott, om man har rätt tonfisk vill säga.

Yeah. Grymt intressant jag vet.

Klippt klorna på dom två yngsta barnen.
Lite tjorv med den minsta var det , men lyckades.
Även fått rengöra en av TarZans bröstvårtor då den svullnat upp och
blivit sårig när BebiZ letat efter mjölk...
Stackars Tarzan! hehe, och stackars BebiZ som tror att Tarzan har mjölk åt henne!
Aaaaw! Mina sötrumpor!
Som tur är brukar jag värma lite mjölk och ge åt henne :)
<3<3<3

Nå men nu ska jag käka nudlar och tonfisk.
Höres sen!


Jag och Tinko<3
Mössan är förresten den jag fick av henne :) FIIIIN!


Nå hörs!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0