Mest bara gnäll...

Glott runt litegrann, spanat på lite prylar och grejer ;b
Toffie har också vaknat.
Han ringde och "sa upp sig" från Cliffton.
Stackarn har varit på praktik i snart tre veckor och det enda han fått göra är att
serva EN traktor och svetsat en traktorskopa. Resten av tiden har han fått sitta och dricka kaffe.
Vad fan är det för nå jävla arbetsträning? Och va får man för arbetslivserfarenhet av det??
Nå inget!

Han får mer erfarenhet av att vara här hemma med mig och städa!!
Så de så ! Och varför ta in praktikanter när man vet att det inget finns att göra ???
Inte ens dom ordinarie har något att göra...hoff...:P


Haha det var som mest gnäll från min sida, så här på morgonkvisten :P
Har iallafall kokat mer te som jag sitter och super ...gott med lite omväxling!
Fast kaffet är ju nummer 1 såklart!

Nä nu ska jag sluta svamla och glo nyheterna...
Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0