MENSVÄRK&FETTVALKAR!

Alltså jag har sovit som en gris, sen typ fem sex tiden igår eftermiddag.
Vette fan vad som är felet, kanske fullmånen som gjort det ? :P
Hörde dom snacka massa om månen på radio här tidigare...
Dessutom har jag haft sån jävla mensvärk så jag hållt på avlida på plats.
Även värken som spökar nu, därför jag är vaken vid denna tid...


Älskade Tinko<3, nu vet du varför jag inte svarat luren.


Gjorde lite te, slog igång datorn, lika att slå igång tvn också, nyheterna börjar väl snart :P
Nice och kolla , vet man vad som sker här och i övriga världen.

Hoff...inte vågat ställa mig på vågen heller...känns som att jag är 150kilo tyngre...
Jävla får börja gå runt sjön innan den där äckliga vintern kommer...
Man mår ju dåligt av all överskottshud, fett, äckel bläää....hoff...
Får fan panik av att känna alla jävla valkar hit och dit, HADE JAG HAFT BARN så hade det varit helt okej med
lite fett...men nu har jag inte fött fram nå ungar, så det är dags att börja inse att man inte
kan äta vad som helst..när som helst. Hur som helst...osv osv..


Ja gud...det var mina morgonfunderingar, jag återkommer !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: dörris

Hur som helst?! Hur exakt intar du din föda? haha

2010-08-24 @ 08:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0