Men förbannat!

Legat och läst i några timmar, kunde inte slita mig, tillslut la jag ner boken
och försökte sova, men förgäves!
Har vridit och vänt och Toffe har snott täcket och rört sig som satan,
och katterna har varit lite småjobbiga :P
Hårt liv :b
Tillslut gav jag upp och klädde på mig och satte mig här...

Lika att läsa ut boken...är förresten sanningen bakom boken "Gömda", som visar sig vara en FET bluff.
Jävla jag var arg på alla myndigheter och skit som inte kunde hjälpa
den här stackars familjen bakom Gömda, Asyl och Mias hemlighet, men så fann jag denna
lilla bok som avslöjar i princip allt. MIA-sanningen bakom Gömda, heter den....
Alltså jävla människa ! Jävla psykopat som borde spärras in, nä istället lever hon i USA och gottar sig
åt sin rikedom som hon fått via böckerna...och medans hon levt "gömd" har hon levt på skattebetalarnas
pengar!
Hoff, snacka om att det finns rubbade människor ÖVERALLT.



Undra om man skulle koka lite te kanske, lägga igång tvn, nyheterna börjar ju snart :)
Hörs sen.
PÅ ÅTERSEENDE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0