Lampan är tänd, men det är ingen hemma.

Fortfarande grymt trött!
Varit förbi Starboy och druckit kaffe och surrat om allt och inget :)
Mycket trevligt!:)

Nu ligger jag och min man , eller får jag säga man, ska jag inte säga minderårig ?
Nog för att han fyllde 20 igår, men vissa verkar ha svårigheter med och veta vilken ålder
man blir myndig..
Måste vara jobbigt att vara iqbefriad.
Hjulet snurrar men hamstern är död.


Yeah, kvällen bjuder väl inte på desto mer...ska glo tv och bara ta det lugnt.
Jag återkommer väl senare om jag inte somnat :b



Saknar dig min pedofiliska-rövslickande Dörrmatta!!!<3<3<3





Babu <3


På återseende!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dej också som fan, min polare i peddo-ligan! ;)

Måste komma snart och våldagästa dej igen <3<3<3

2010-08-22 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0