Kaffe :)

Dricker kaffe i vanlig ordning, kikar tv och glor på barnen som leker :P
Verre ringde tidigare också, tror jag åker till Kuoksu och hälsar på medans
T är ute och härjar på sin födelsedag i morgon :P

Vi måste in till stan också, Toffie ska gå på Bolaget ;b höhö.

Nu ligger Bebiz bakom mig :P
Grymt svårt att fota henne, hon rör på sig heeeeela tiden, men har lyckats fota nån bild iallafall :)


Tänkte jämföra henne med
kontrollen :b
Hennes nuna kom ju med iaf<3



Hon gillar vara på fönsterbrädan
och leka med blomman :)



Den här tog jag igår, när hon
däckade på mitt bröst :)



Aawwww, så mysigt med alla katter!
Jag kommer bli en sån där gammal kärring med tjugo katter , efter att min
man dött/eller lämnat mig och barnen flygit ut.
Då kommer jag mysa på med massa katter :P höhö.
Men ska försöka att inte bli en sån där surkärring :D


Yeaaaaah, men nu ska jag ta en påtår.
Hörs senare!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0