Jahaja!

Vart har alla människor hållt hus idag då ?
Statistiken var på topp igår, men idag ? Haalluu?


Nåväl...

Har iallafall tagit mig i kragen och diskat, rengjorde kattlådan och förde ut sopor, nu ser
det någorlunda bra ut här, förutom att det behövs dammsugas och skuras, men det sparar jag till imorn:P
Höhö.
Ska och snöa på nätet efter snygga plastmattor, går fan inte ha vanliga mattor när man har katter.
Blir hårigt som fan!uuäääk, och jag får panik när jag ser det :P
Dammsugaren brukar stå framme hela tiden , så jag har den redo när det behövs :P
Yes jag är skadad :)

Tänkte bara slänga in nåt hastigt, tror jag ska laga nå käk nu åt mig och bror :)
Toffie är ännu ute och äventyrar :P

Nå vi hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0