Jaa aaa.

Ja vilken kväll igår. Bestämde mig för att vara chaffis till Holmen.
Körde Emils kladdilack :P
Dit vägen var väl den som var jobbigast , men jag överlevde, istället
för att bli bitter och inåtvänd hängde jag med och sjöng i låtarna osv :P

Väl framme var ju min man redan redigt berusad, men kom in.
Kom även in i öltältet, där en ordningsvakt ville kolla på våra leg, efter
att han kollat på mitt leg sa han "Ja men du var ju gammal !", precis som att det inte var nå kul
att kolla leget :P Ja man börjar väl bli gammal då alltså...

Nåjo gick omkring där ett tag, träffade folk, Toffe bjöd upp mig till dans :P
Stackarn blev gubbe redan i 20 årsåldern :P höhöhö
Willy Clay Band gratulerade även Toffe på scen och publiken med, dock missade
vi det då vi stod utanför och snackade med folk :P
Toffie var iallafall grymt nöjd och snackade om det hela tiden på hemvägen tills
han däckade.
SKÖNT!
Ja skönt när alla fyllon hade somnat....

Idag känns det som att jag är bakis, även fast jag varit nykter...

Ska inta lite pizza, städa och vila.
Men återkommer sen...

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0