Ja hej!

Har inte hänt något roligt sen sist.
Förutom att jag druckit mer kaffe, tryckt i mig kakor och käkat
middag :)
Nu har Tjallo besök av någon. Jag och Toffe sitter bara vid varsin dator
och är tysta :) Hihi.


Aww, sen skulle jag vilja skänka en kram till både Brandy och hennes mormor, som
fått avliva katten Gulan:(
Sånt är alltid jobbigt!
Vette tusan vad jag hade tagit mig till utan mina katter!
Kraaaam på er iallafall!<3



Nåjo...hörde om nåt annat rykte också där uppifrån...
Men det tar vi sen när det är bekräftat....typ...
Nu ska jag ta en rök!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: brandy

tack så mkt gumman! betyder mkt! :) och jag läste faktiskt listan ;) <3 big love to my FISH!

2010-08-03 @ 00:22:26
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0