Innan jag tar kväll...

Tänkte jag att jag skulle slänga in nåt värdelöst inlägg i vanlig ordning.
Jag hade iallafall grymt tråkigt, så kom på att vi skulle börja klippa DegiZ för han har
FETA tovor i pälsen...
Hann väl klippa bort några stycken, sen klippte jag bort lite annan päls också...
Stackarn!! Nu ser han verkligen skabbig ut :s Stackars lilla barn!
Äh, det växer ju ut igen, men vi hade tänkt raka bort all päls
så det växer ut helt ny ...men hade behövt en djurtrimmer , någon som har en att låna ?
Säg då till !



Imorn lär jag då uppdatera med bilder, fast iofs bara på kissen, men det är ju nåt iallafall ;)


Yeah..men nu ska jag stänga av och glo en film med Toffie :) <3<3<3

Hörs imorn, natti natt!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0