Höst och vintertankar.

Vaknat för en stund sen, blev inge bärplockande idag, vi skulle ta det imorn.
Det börjar bli kyligt ute nu, var ut och tog en cigg, och det känns att hösten och vintern är
på ingång...Känns ju förjävligt rent ut sagt...
Nu kommer det en låååååååååååång och mörkperiod....Får se till att skaffa mycket belysning och många många ljus.
Jag vet själv att någon gång under denna tid, kommer jag vara så nere, så jag kommer knappt orka ta mig upp ur sängen.
Men det måste gå, jag är en stark människa.


Jepp.


Tänker fortfarande på min älskade vän som förlorat sin mamma.
Jag kan inte tro att det är sant.
Jag vet att du är en stark människa som kommer ta dig igenom det här, men det är så
svårt att förstå...
Jag minns den gången jag fick bo hos er , alla gånger vi suttit och jankat bara, dom gångerna
jag färgade och noppade ögonbryn på så väl din mor som på din mors vänner.
Smågrejer som verkligen har betytt nånting. Gångerna jag var chaffis ...ja alla gånger!
Jag förstår din saknad!
Jag vill ingenting annat än att vara där för dig just nu.
Jag tänker på dig och skänker massor med tankar och kramar till dig och din familj.
Både du och din mamma finns i mitt hjärta <3<3<3<3<3



Med dom tankarna...måste jag ta en liten paus.
Hörs,
På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0