Hahaha omg!



Måttligt jävla less på alla besatta jävla idioter. Snacka om att inte ha ett eget jävla liv.
Det kanske är kul? Kanske jag också ska ta och bli besatt av nån och följa dennes
liv till punkt och pricka ???
"Nä men titta, nu sitter X på toa, och glömde torka sig!!!"

Typ.



Städat röven av mig iallafall :) Toffie dammsög ju och det...men jag har dammsugit själv efteråt :P
Blir bättre om jag gör det själv, dessutom blev jag lite nojjig nu när
Toffies jävla frivårdstjosan ska komma. Har städat och skrubbat som ett psyk!
Hon lär väl kolla runt som fan här :P
Jag ska då gömma mig i sovrummet !

yeah yeah.

Vad ska jag göra nu då ?
Kanske ska jag åka till stan och spöa nån av mina polare ?  Typ Tina ? ;b
Jag fick precis vetskapen om att jag brukar spöa mina vänner :b
Härligt!

Nä nu blev jag less!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: tina

haha glenn sa tidigare idag att man får passa sig så inte "någon" följer efter en på toa ;D

2010-08-30 @ 22:15:46
Postat av: Kicki

HAHA! Den var bra :)

2010-08-30 @ 22:19:24
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: tina

roligt att folk gissar, roligare om de kunnat gissa vad de ska göra av sina liv :)

2010-08-31 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0