Godermorgon kära vänner & ovänner.

Vaknat för ett tag sen , pratat med Tinko<3.
Saknar min dörrmatta faktiskt !
Och pojkarna! <3<3<3



Det är såna här människor som får mitt hjärta att slå några extra slag.
Tack för att ni finns!
<3<3<3




Idag händer väl inte desto mer, ska till Svappis en sväng och för inpasseringskortet
till Cliffton. Sen ser man ju vad man hittar på ...
Ska nog kanske ta tag i mitt lampprojekt som jag började med igår...
Haha..om jag is...det blev ju som det blev :D

Mina hemmaprojekt brukar lyckas , men när dom inte lyckas ja då brukar
det gå åt pipsvängen :P Det märkte vi ju igår :P haha

Yeeeeyeee, men ska ta nån kopp kaffe, jag återkommer sen ! :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: dörris

Tack för att DU finns! <3

Inte länge kvar tills vi ses ;p

2010-08-25 @ 17:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0