Frugan glor när mannen hushåller.

Idag är en sån där dag jag inte orkar göra ett piss, känns som att jag hade kunnat
sitta framför datorn i en evighet :P
Kommer nog poppa upp ett antal ointressanta inlägg idag känns det som :P


Toffe står på alla fyra och torkar upp cidern han spillt :P
Eller egentligen var det jag, men han får också städa ibland :P haha!
Han har diskat och dammsugit , bra som fan !
Sängkläderna tar jag hand om ;b
Tvättstuga måste man också boka, ibland är det jobbigt att vara vuxen, hade varit
skönt att få vara en liten skit igen och bara springa omkring och inte ha bekymmer alls :P
Iallafall för en dag eller så :)



Glömde ju köpa väggfärg när jag var i stan...hade vela börja med det nu...
Sen har jag ju snöat på kaklet här i köket nu ända sen vi flyttade in...
Vart finns det att köpa blanksvarta rutor?
Tror jag beställer från KE-reklamtryck istället....jo.


Nåjo, men ska maila dom!
Hörs!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: IdaWL

Finns på coop :) har köpt där ifrån

2010-08-23 @ 17:15:35
Postat av: Emelie

Lagerhaus har sånna kakeldekorer. Svarta, Turkosa, Anskor, svart mönster, röda typ alla möjliga färger :p.

2010-08-23 @ 22:48:27
Postat av: Kicki

Aha , det var alltså lättare att få tag i än jag trodde :P Tack för hjälpen! :)

2010-08-24 @ 04:32:53
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0