Detta kan man kalla rubrik.

Ja herregud, vissa saker gör en bara så jävla upprörd!
Nå skitsamma nu.

Vaknade för ett tag sen iallafall, pratade lite med min Rövslickande Dörrmatta<3<3<3
Verkligen tur att vi båda öppnade ögonen och började förstå vad som egentligen
pågått under hela den tiden , vi kallade oss för dina vänner.
Haha ja hoff...nog ska man vara med om mycket sjukt innan man dör :)

Nåjo, fick sms, mitt paket från JOTEX har kommit!
Ska hinka i mig lite kaffe och hämta ut det, sen blir det STÄDNING för hela slanten!
Ska bli niiiiiice! *:)
Sen ska jag mysa på med min man när han kommer från jobbet, fyfan saknat honom som satan hela långa helgen!
hehe...sen fick jag dåligt samvete för blev förbannad i natt när han snodde mitt täcke och gormade åt honom :P
Stackarn :P
Vaknade och steg upp med honom vid fem iallafall och pussade honom några gånger innan han for ...


yeeeyy.. ska lägga på kaffe nu.

Undra hur länge det tar innan djungeltelegrafen startar ? ;)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0