Behövs ingen rubrik.

Varit fram och tillbaka och fört det där kortet, på måndag börjar Toffie på
Arctic Nova här i byn , blir bra, hoppas han får jobb där sen också :)
Nu är det bara jag kvar, jag börjar ju arb.prövning i september, men jag
vet fortfarande inte var jag ska göra den, någon som har förslag?

Måste ju ändå vara nåt man trivs med...har ju funderat på dagis...
Äh det löser sig...



Träffade Gert och Inga-Britt också på OK när vi skulle tanka, dom hade
vart och besiktat mercan :P
Kul ändå att man kan prata med dom, med tanke på omständigheterna....




Barnen (katterna) leker i vanlig ordning, surisDegiz är ute.
Toffie är ute och byter däck till Pettersson som fått punka :P
Jag sitter här :P
Tror bestämt att jag ska lägga på en till panna kaffe :)
Det är som fint med kaffe, det är som grejer det ! Höhöhöhö.


Jo så att så är det!
Nåjo , men vi får väl höras här senare igen ! :P

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0