Så här innan läggdags.

Har förbannat jävla lite att göra.
Hittade en jävla lista igen som jag tänkte fylla i..
Men istället för "dagens" får det bli en "kvällens" istället....
Jo fan .,,


KVÄLLENS...


KLÄDER: Mjukisar , linne och en sjal.
FRISYR: Kort och jävligt!
SMINK: Mascara, kajal och ögonbrynspenna
VILL HA: Choklad.
KÖP: Cigg.
PLANER: Sova.
BÄSTA: Måste ju nästan vara promenaden med lillebror.
SÄMSTA: Att alla har roligt förutom jag :P
ROLIGASTE: Katten nös! (HAHA)
TRÅKIGASTE: öhhmm...
MISSLYCKANDE: Måste vara när jag insåg att jag lever och bor i en resväska.
HUMÖR: Uttråkad och trött.
SJUKA: bajs.
LÄNGTAN: längtan efter Toffifi så klart!
FUNDERING: Undra när man kan flyga till Sthlm igen ? ? ?
BEROENDE: kaffe och cigg.
SAKNAD: Utelivet med allt vad det innebär :P
LÅT: Kent - Vinternoll2
FILM/PROGRAM/SERIE: har inte kikat tv ikväll..
MÅSTEN: Sova och ringa och natta mitt lammkött.
MOTION: Promenaden
VÄDER: Kyligt.
GODIS: Några chokladbitar :P

Sådärja!
Grymt intressant!

NU SKA JAG SOVA. HEJ DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0