RUBRIK

Finns inte desto mer att skriva om.
Suttit och stickat som vanligt, druckit kaffe i
stora mängder och så har jag diskat åt mamsen.
Man får ju faktiskt ställa upp nångång :D

Ingen Tovis som ringde idag, så det blev ingen date :(
Imorn skulle väl vi dejta va, Tinko? :) <3

Måste på banken och kika hur det står till på kontot imorn också.
Jobbigt.
Jobbigt att behöva gå på banken och ta ut pengar.
Får nämligen inget kontokort förrän efter tre månader :P
Jag har öppnat ett helt nytt konto alltså.
Sjukt ju.
Jaja, bara gilla läget.

Och nu avslutar jag denna dag med detta inlägg, för nu is jag inge mer.
Ni får läsa någon annans blogg så länge ;)

Natti natt och sov gott!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: peka

Men va!? Fan vad jobbigt :/ Måste man ju gå in på banken å ta ut hela tiden..kan man inte få ett kort tidigare??

2010-04-20 @ 23:23:17
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Tina

Jaaa <3

2010-04-21 @ 00:13:08
Postat av: Kicki

Nee jag frågade , och enligt hon på banken så får man inget kort förrän efter 3 månader, sjukt förfan.

2010-04-21 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0