Naaaaw Lilla Cecilia :)

Som sagt , kaxig bakom dataskärmen :)
Du måste nog utöka ditt ordförråd, för det där med att vi är fula börjar jag
tröttna på.
Tycker du att du är vacker eller vadå?
Hahahahahaha.

Och nej tack, jag klarar mig bra utan din patetiska blogg :)
Varför jag var och läste den nu var ju som sagt för att
du skulle skriva ut alla våra namn och berätta för alla människor hur hemska vi är :P

Haha, jadu, kåken vännen, inget för små fjantar som dig kan jag ju meddela på en gång :)

Nu vill jag att du ger fan i och ens yttra dig om mig och mina vänner hädanefter.
(Ja, för jag har ju vänner iallafall)
Börjar lessna på dom här jävla fjortisfasonerna.

Och förresten inte vårt fel för att din sk underbara pojkvän aldrig kunde hålla sig till enbart dig.

Jag förstår om du är bitter lilla gumman :)


Det var det!
Har inte tid med sånt här trams längre..
Min tid på kåken kommer snart igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lilla Cecilia

Jag skrev aldrig något utan det var fortfarande min vän, läs hans blogg ist så får du ju se (;



Och jag yttrar mig i massor om både dig och dina fula vänner, sådant bestämmer inte du! :) Och jag kommer inte på något annat ord som passar in på er alla än just FULT! :)



Är inte heller bitter att Jimmy var/är otrogen och jag har inte heller sagt att det är erat fel utan det är upp till var och en om man vill klanta sig!



Gnäll inte heller som nå blådåre att jag låst min blogg om du nu inte finner något intresse av att läsa den. Ditt ip finns reggat vääääldigt många ggr på min blogg nu så helt ointressant är den ju trots allt inte!



Och nej, kåken är inget för mig eftersom jag föredrar att hålla mig borta från det stället (;



Och om du nu inte bryr dig blahaa whatever så sluta skriv då (:

2010-04-10 @ 15:28:51
Postat av: Kicki

HAHA :)



Du gör bara bort dig :) Bara så du vet.



Härlig liten kaxigfjortisattityd du har :) Men det är ju klart, man måste ju utmärka sig på nåt sätt

och eftersom du ju inte har nåt att komma med

så måste du göra något.



Men du VACKRA SNYGGA Cecilia.

Din fjantattityd går inte hem hos många.

Tur att du har dina få inavels vänner:)



PUSS OCH KRAM!

2010-04-10 @ 15:35:21
Postat av: Vackra Cecilia (;

Puss puss :-*

2010-04-10 @ 15:56:04
Postat av: Ronjiikarlsson

haha Kicki du skriver så bra :)

2010-04-10 @ 20:38:59
Postat av: Kicki

Haha ja ibland kan även jag ;)

Hehehehe :P

2010-04-10 @ 20:49:05
Postat av: Emma

Kicki, du skrev att du skulle börja på en ny kula :D Gör som jag, bry dig inte i vad andra säger. Tro mig, man mår så mycket bättre :)

2010-04-10 @ 23:35:10
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ska tänka på det Emma, tack! :)

2010-04-11 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0