Men snälla :)

Vilken planet kommer du ifrån?


Haft besök av Sofie och Hugo :)
Aww vilken härlig unge! Så jävla söööööt!
Man blir lite sugen på en egen när man får hålla i och gulla
med andras små babysar ;)
Hehe :P

Imorn är det onsdag, veckan har gått rätt fort ändå:P
Snart får jag träffa min man igen:)

Mer då ? Nä jag vet inte..
Eller jo jag har funderat...
Den där vulkanen där på Island som ställt till med så mkt.
Alla håller på gnäller om dom inställda flygresorna och det är
så hemskt att bli kvar utomlands en vecka till.
Men hallå, är det nån som tänkt på hur dom som bor på Island har det då?
Lite dåligt uppmärksammat tycker jag...Ändå dom som drabbats värst.
En liten tanke bara..

Jaja ska ta och publicera ett inlägg från kåken också här senare idag :)

Snodde en bild från Kalle, så här ser det ut på Terrassen nu förtiden...

Lite tråkigt ändå...


Nu ska jag fortsätta sticka! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha skrev precis på min blogg att jag tyckte det var lite sorgligt att de river husen ;b

2010-04-20 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0