Kickikickikcickckkcckikicki


Kicki var namnet.
Även kallad för frugan.

Jag är 24år och 4månader. Fyller 25år den 31a december, då blir det fest!
Jag har en man som heter Toffe.
Vi gillar att hålla handen och pussas!
På min fritid brukar jag sticka mössor och diska åt min mamma.
Jag tycker även om att köra bil och leka med mina tre katter, SnooZie, TarZan och DegiZ.
Jag har två bröder också. Niklas och Micke.
Jag älskar dom. Och mamma och pappa såklart!
Och Kalle min styvpappa också för den delen!

När jag blir stor vill jag bli världens bästa stickersa!






Nä men seriöst, varit hos Tinko en sväng :)<3<3<3
Leo var lite blyg till en början men det släppte, efter en stund blev han
trött och lite bråkig.
Men det är sånt man får ta ibland :P
Vi hade trevligt, hur som helst.:)

Nattat min man. Nu ska jag natta mig själv.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0