Höhö.

Även jag har mina dagar :D


Höhö.

Sitter på brors rum och nyttjar storebrors dator :P
Dricker kaffe :)
Hade suttit fint med en grogg eller fem.
Eller en flaska, kom jag och Tinko fram till :P

Tinko och Leo <3
kom förbi här utanför för ett tag sen och sa hej:)
Men Leo var såååå blyg ! :D hehe.
Dom skulle på bio.
Sen skulle damen kontakta mig, jag ska fan och hälsa på och
dricka upp hennes kaffe! :)

Älskling är i byn.
På måndag börjar allvaret för hans del.
Tråkigt.
Men skönt, nu får han det bortgjort iallafall.
Yeps.

Jaja, jag återkommer kanske senare, ska dra en röööök!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Kom och drick mitt kaffe idag :D *<3<3<3*

2010-04-18 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0