Godmorgon igen :D

Somnade visst om :P
Sitter och kikar på Tradera, fastnar ju där när man väl börjat :P
Fan kul, folk säljer fan allt möjligt där, man kanske skulle ta och prova lägga ut nåt
ifall folk är intresserade :D
Typ alla mina skor :P Haha nej fan, skulle jag aldrig kunna göra.
Det är ju mina älsklingar! :) <3<3<3<3

Jag orkar seriöst inte göra något längre, fan trött hela tiden, igår var jag ut och rörde på
mig osv, men likförbannat är jag trött som en gris dagarna i ända!
Får nog kanske boka in ett läkarbesök här framöver om det inte går över.

Nåjo hittade lite piercingsmycken som jag klickade hem :)
Nu ska jag betala dom.
Yeps.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0