Godmorgon!

Fantastiskt att vakna upp med färdigbryggt kaffe :)
Vilken tur att jag har en sån snäll och fin man ;)

Idag händer det väl inte desto mer, Mims och Hanko skulle höra av sig :)
<3<3<3

Imorn ska jag och Toffifi hämta ut en hyrbil, ska köra svämor till Norge :)
Kan ju bli kul, älskar ju att köra bil! :)
Och denna gången är det ingen ful skruttibangbang bil man måste skämmas i :P
Blir niiiiice!

Jag ska skriva om livet på kåken här lite senare.
Haha, dom sista veckorna där på kåken har jag mest varit sur, arg och bitter
och har nog inte skrivit något intressant...men vi får väl se :D


Okeeej, men nu ska jag fixa lite stuffs ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0